Eilen taisi olla aik tylsä jouluaatto. Tämäkin päivä oli tylsä. En ole tehnyt juuri muutakun syönyt pöytäseurueen kera ja löhönnyt nyt klo 14sta eteenpäin yksin yläkerraassa läppäri sängyssä. Ja kuunnellut musiikkia.
Niin eilen olin sen 5 tuntii netissä. Lueskelin vaan kaikkia artikkeleita ja koetin googlettaa jotain mikä lisäisi yleissivistystä. Googletin sanan punaviini ja mieli. Sitä kautta olin yön tunteina vuodatuksen sivuilla ja lueskelin vielä tänä aamunakin blogeja. Ei ollut epätoivoinen olo sen suhteen että haluan oppia,koska koen olevani typerä. vaan harvinainen olo iski sen suhteen että haluan oppia jotakin hiukan...hmm..mikä lie vammatus iskeny?

Minä olen 2-kymmenen jo yli. eronnut. syömishäiriöinen,masentunut,ehkä hieman yksinäinen opiskelija.
Lempeämpä määritelmän itsestäni annoin. Nuo kertoo minusta hyvin vähän,joten ne olisi voinut jättää poiskin, koska tuskin niistä tänne kovin paljoa kirjoitan.

Vanhempien luona toisessa kaupungissa joulua vietän,la kotii kämppään suloiseen ja kotoiseen.
Lauantaiks koetin olla peto ja sopia pientä treffailua yhden kome-ah-n kanssa. Viestillä nakkasin sitä ohimoon. olen himpun desperado sen suhteen.

Menen muiden sekaan. laitan suklaan suuhun ja ehkä glökivä.
hola!